Znak zapachowy marki i inne sposoby na przyciągnięcie klienta

23 marca, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów, Zapachy do SPA by AromaEmka No comments

Konkurując o klientów, firmy starają się wychodzić przed szereg i proponować coś nowego, lepszego niż mają inni, a przede wszystkim zachęcającego do wejścia do biura czy sklepu. Każde przedsiębiorstwo używa zachęt poruszających zmysły. Jakich? Większość ludzi to wzrokowcy, a więc jeśli zobaczą coś ciekawego, to zaczną przyglądać się witrynie. Ale okazuje się, że wzrok to […]

Więcej...

Jak działają na nas zapachy owocowe?

9 marca, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by AromaEmka No comments

Wbrew pozorom ludzki zmysł węchu należy do bardzo dobrze rozwiniętych, choć jego działanie pozostaje często niezauważalne. Wynika to z faktu, iż reakcje na zapachy następują często poza naszą świadomością, będąc jednocześnie najsilniej związanymi z emocjami w porównaniu z reakcjami wynikającymi z pozostałych zmysłów. Nic zatem dziwnego, że zapachy są obecnie nie tylko podstawą perfum, ale […]

Więcej...

W obiektach handlowych odświeżacz powietrza to za mało – czas na aromamarketing!

22 grudnia, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by AromaEmka No comments

Zwykłe odświeżacze do powietrza mają za zadanie przede wszystkim usuwanie nieprzyjemnych zapachów. Cząsteczki zapachowe w nich zawarte maskują cząsteczki fetoru i pozwalają szybko się go pozbyć. Odświeżacze stanowią raczej produkt, który zapewnić ma higieniczność pomieszczeń oraz dopełnić ich czystość. Bardzo często sięga się po nie w awaryjnych sytuacjach, a także, aby utrzymać przyjemny zapach w […]

Więcej...

Klient na wyrobienie sobie opinii potrzebuje kilku chwil. Warto uprzyjemnić mu je miłym zapachem!

7 grudnia, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do sklepów by AromaEmka No comments

Właśnie rozpoczął się okres przedświąteczny. Sprzedawcy prześcigają się więc w pomysłach, jak skutecznie zareklamować własne produkty oraz usługi. Jednym ze skutecznych rozwiązań, które mogą wpłynąć na podjęcie przez klienta decyzji zakupowej jest oczywiście aromamarketing. Zapach jest tym elementem, który szybko i skutecznie potrafi wpłynąć na to, że sięgamy po dany towar. Statystyczny klient w okresie […]

Więcej...

Jakie kompozycje zapachowe wybrać do biura? Praktyczny poradnik

4 grudnia, 2017 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów by AromaEmka No comments

Przedsiębiorcy coraz większą uwagę przywiązują do tego, jak wygląda ich biuro oraz do tego, że potencjalni pracownicy oraz klienci zwracają uwagę na wystrój wnętrza. Dobrze dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że nasze miejsce pracy będzie dużo bardziej atrakcyjne. Jak więc zapach wybrać? Choć aromatyzatory wykorzystywane są przeważnie w sklepach, lokalach usługowych lub punktach gastronomicznych to doskonale […]

Więcej...

Czy marketing zapachowy ma realny wpływ na decyzje zakupowe?

1 grudnia, 2017 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by AromaEmka No comments

Zapach potrafi zachęcać do zakupu skuteczniej niż opakowanie czy najbardziej skuteczna reklama telewizyjna. Wynika to przede wszystkim z faktu, że ludzki mózg rejestruje zapach dużo szybciej i sprawniej niż na przykład wrażenia pochodzące z dotyku. Jak skutecznie i dyskretnie zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z usług restauracji, kwiaciarni, piekarni czy salonu SPA? To pytanie zajadą […]

Więcej...