Otwierasz kawiarnię? Przyciągnij gości zapachem świeżej kawy!

Wrzesień 5, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Działania marketingowe i skuteczna reklama są równie ważne jak stworzenie produktu czy usługi na najwyższym poziomie. Dlatego odpowiednie zabiegi marketingowe pomogą odnieść sukces oraz przyciągnąć klientów. Skupienie się na dobrej reklamie jest zatem bardzo ważne i nie można tego pominąć podczas prowadzenia biznesu. Jednym ze świetnych sposobów na zainteresowanie klientów i zwiększenie sprzedaży jest aromamarketing. […]

Więcej...

Ładny zapach w centrum handlowym? To nie przypadek!

Sierpień 16, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aby zachęcić klienta do korzystania z danego centrum handlowego czy sklepu, wykorzystywane są coraz to nowsze marketingowe sztuczki. Obecnie już nie wystarczy dobra reklama, ciekawa witryna sklepowa czy sprzyjająca zakupom muzyka. Podczas gdy wszyscy wokoło używają tych samych tradycyjnych narzędzi marketingowych, aby przyciągnąć klienta do naszego sklepu, należy iść o krok dalej. A jaki to […]

Więcej...

Budowanie wizerunku marki – zapach też jest ważny!

Sierpień 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Chyba nie ma osoby, która chociaż raz nie dokonała zakupu pod wpływem chwili, impulsu, emocji. Dobry nastrój, wizyta w ulubionym sklepie, promocja dla stałych klientów – powodów może być niezliczona ilość. Jednak najczęściej na naszą decyzję miało wpływ coś, czego nie widać – zapach. Zapach – nowy element składowy marki Do tej pory dla większości […]

Więcej...

W jakim miejscu sprawdzą się zapachy orientalne?

Czerwiec 22, 2018 Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapachy orientalne w miejscach publicznych Miejsca publiczne nastawione są na to, by przyciągać klientów, dlatego z założenia muszą być atrakcyjne. Wiele z nich stawia na klimatyczność lub konkretny motyw przewodni, dlatego doskonale mogą pasować do nich zapachy orientalne. Są to przede wszystkim podobne klimatycznie miejsca takie jak restauracje, ośrodki masażu, szkoły jogi, ośrodki Spa, a […]

Więcej...

Dlaczego zapach pomaga podjąć decyzję zakupową?

Czerwiec 12, 2018 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Dokonywanie zakupów od strony marketingowej to cały proces, na który składa się szereg czynników i zdarzeń. Jednym z elementów, który jest częścią tego procesu jest zapach, stąd też można w centrach handlowych, supermarketach czy dyskontach poczuć woń niezwykłych zapachów, w zależności od działu towarowego. Niektóre produkty pachną naturalnie, tak jak warzywa, owoce czy zioła i […]

Więcej...

Co wspólnego ma odświeżanie powietrza i biznes?

Maj 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Każdy z nas chciałby łączyć sferę zawodową nie tylko z tym, co będzie wyjątkowo dochodowe, ale również – przyjemne. Coraz nowsze sposoby prowadzenia biznesu pomagają nam nie tylko na rozwój finansowy ale również na indywidualne osiągnięcie określonych celów. Coraz modniejszym rodzajem marketingu, który pozwala nie tylko na zarobienie satysfakcjonującej ilości pieniędzy ale również – na […]

Więcej...

Znak zapachowy marki i inne sposoby na przyciągnięcie klienta

Marzec 23, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Konkurując o klientów, firmy starają się wychodzić przed szereg i proponować coś nowego, lepszego niż mają inni, a przede wszystkim zachęcającego do wejścia do biura czy sklepu. Każde przedsiębiorstwo używa zachęt poruszających zmysły. Jakich? Większość ludzi to wzrokowcy, a więc jeśli zobaczą coś ciekawego, to zaczną przyglądać się witrynie. Ale okazuje się, że wzrok to […]

Więcej...

Jak działają na nas zapachy owocowe?

Marzec 9, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Wbrew pozorom ludzki zmysł węchu należy do bardzo dobrze rozwiniętych, choć jego działanie pozostaje często niezauważalne. Wynika to z faktu, iż reakcje na zapachy następują często poza naszą świadomością, będąc jednocześnie najsilniej związanymi z emocjami w porównaniu z reakcjami wynikającymi z pozostałych zmysłów. Nic zatem dziwnego, że zapachy są obecnie nie tylko podstawą perfum, ale […]

Więcej...

W obiektach handlowych odświeżacz powietrza to za mało – czas na aromamarketing!

Grudzień 22, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zwykłe odświeżacze do powietrza mają za zadanie przede wszystkim usuwanie nieprzyjemnych zapachów. Cząsteczki zapachowe w nich zawarte maskują cząsteczki fetoru i pozwalają szybko się go pozbyć. Odświeżacze stanowią raczej produkt, który zapewnić ma higieniczność pomieszczeń oraz dopełnić ich czystość. Bardzo często sięga się po nie w awaryjnych sytuacjach, a także, aby utrzymać przyjemny zapach w […]

Więcej...