Tradycyjne odświeżacze powietrza to przeszłość, czas na marketing zapachowy

Maj 28, 2018 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do salonów samochodowych by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Standardowy odświeżacz powietrza to obecnie zbyt mało, by wprowadzić do pomieszczeń odpowiedni zapach. W punktach sprzedaży warto jest zastosować marketing zapachowy. Na czym on polega i dlaczego warto skorzystać z tej możliwości? Zapach wpływa na postrzeganie Przez pewien czas zapach nie był postrzegany jako coś, co może wpłynąć na sprzedaż. Specjaliści od marketingu skupiali się […]

Więcej...

Aromamarketing kluczowym elementem promocji w branży kosmetycznej

Kwiecień 17, 2018 Aromamarketing, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aromamarketing to ważny element budowania marki i efektów sprzedaży. W dzisiejszym handlu, gdzie istotne są tak drobne szczegóły jak kolejność ułożenia produktów czy czcionka opisująca asortyment, zapach jest niezwykle ważnym czynnikiem. Oprócz walorów estetycznych wpływa on na podświadomość i zachowanie klientów. Zachęcenie klienta do kupna produktów oraz prestiż to dwa najważniejsze cele każdego sprzedawcy. Czym […]

Więcej...

Znak zapachowy marki i inne sposoby na przyciągnięcie klienta

Marzec 23, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Konkurując o klientów, firmy starają się wychodzić przed szereg i proponować coś nowego, lepszego niż mają inni, a przede wszystkim zachęcającego do wejścia do biura czy sklepu. Każde przedsiębiorstwo używa zachęt poruszających zmysły. Jakich? Większość ludzi to wzrokowcy, a więc jeśli zobaczą coś ciekawego, to zaczną przyglądać się witrynie. Ale okazuje się, że wzrok to […]

Więcej...

Jakie kompozycje zapachowe wybrać do biura? Praktyczny poradnik

Grudzień 4, 2017 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Przedsiębiorcy coraz większą uwagę przywiązują do tego, jak wygląda ich biuro oraz do tego, że potencjalni pracownicy oraz klienci zwracają uwagę na wystrój wnętrza. Dobrze dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że nasze miejsce pracy będzie dużo bardziej atrakcyjne. Jak więc zapach wybrać? Choć aromatyzatory wykorzystywane są przeważnie w sklepach, lokalach usługowych lub punktach gastronomicznych to doskonale […]

Więcej...