Znak zapachowy marki i inne sposoby na przyciągnięcie klienta

Marzec 23, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Konkurując o klientów, firmy starają się wychodzić przed szereg i proponować coś nowego, lepszego niż mają inni, a przede wszystkim zachęcającego do wejścia do biura czy sklepu. Każde przedsiębiorstwo używa zachęt poruszających zmysły. Jakich? Większość ludzi to wzrokowcy, a więc jeśli zobaczą coś ciekawego, to zaczną przyglądać się witrynie. Ale okazuje się, że wzrok to […]

Więcej...

Klient na wyrobienie sobie opinii potrzebuje kilku chwil. Warto uprzyjemnić mu je miłym zapachem!

Grudzień 7, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Właśnie rozpoczął się okres przedświąteczny. Sprzedawcy prześcigają się więc w pomysłach, jak skutecznie zareklamować własne produkty oraz usługi. Jednym ze skutecznych rozwiązań, które mogą wpłynąć na podjęcie przez klienta decyzji zakupowej jest oczywiście aromamarketing. Zapach jest tym elementem, który szybko i skutecznie potrafi wpłynąć na to, że sięgamy po dany towar. Statystyczny klient w okresie […]

Więcej...

Jakie kompozycje zapachowe wybrać do biura? Praktyczny poradnik

Grudzień 4, 2017 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Przedsiębiorcy coraz większą uwagę przywiązują do tego, jak wygląda ich biuro oraz do tego, że potencjalni pracownicy oraz klienci zwracają uwagę na wystrój wnętrza. Dobrze dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że nasze miejsce pracy będzie dużo bardziej atrakcyjne. Jak więc zapach wybrać? Choć aromatyzatory wykorzystywane są przeważnie w sklepach, lokalach usługowych lub punktach gastronomicznych to doskonale […]

Więcej...