Aroma marketing

Piękny zapach unoszący się w pomieszczeniu sprawia, że staje się ono prestiżowe, zdecydowanie bardziej przyjazne i wprawia w dobre samopoczucie. Aromatyzację stosuje się dziś nie tylko w miejscach narażonych na występowanie nieprzyjemnego aromatu, lecz także wszędzie tam, gdzie chce się zaskarbić uznanie odwiedzających. Odpowiednia kompozycja zapachowa uprzyjemni pobyt w piekarni, restauracji, sklepie czy w biurze.

Zapach kluczem do sukcesu

Ludzki mózg w sposób automatyczny zapamiętuje zapachy – te przyjemne wywołują miłe wspomnienia, które pamięta się przez lata. Przywołujemy więc pamięcią nie tylko zapach ciasta pieczonego przez babcię, lecz także aromat roznoszący się w danym pomieszczeniu i bardzo chętnie do niego wracamy. Nic więc dziwnego, że moc zapachu zostaje wykorzystywana jako narzędzie marketingowe. W lokalach usługowych i sklepach klientów przyciąga się właśnie poprzez przyjemny zapach. Wprawieni w dobry nastrój konsumenci chętniej kupują, zamawiają potrawy z karty czy też z chęcią wracają w nowym sezonie do odwiedzonego wcześniej hotelu. Co ważne robią to podświadomie i niejako automatycznie, reklama jest więc nienachlana i subtelna.

W jaki sposób wprowadzić aromatyzację pomieszczeń?

Aby aromamarketing był w pełni skuteczny, należy rozpocząć współpracę z profesjonalną firmą taką jak Aroma Emka, ponieważ wybór zapachu na własną rękę może okazać się nietrafiony. Specjaliści od aromatyzacji pomogą dobrać nutę zapachową odpowiednią dla danej branży oraz aromatyzator, który będzie w określonych odstępach czasu rozprowadzał zapach w postaci mgiełki.