Aroma marketing

Dla wielu firm znalezienie odpowiednich kandydatów stało się dużym problemem. Duże zapotrzebowanie na pracowników spowodowało wzrost konkurencji pomiędzy pracodawcami. W efekcie praca rekrutrów jest trudniejsza niż kiedykolwiek. Czy marketing zapachowy może im pomóc?

Walka na korzyści

Jeżeli jesteś profesjonalnym rekruterem na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę, co przekonuje kandydatów do przyjęcia oferty pracy. Dlatego obecnie wiele firm, podczas procesów rekrutacyjnych, reklamuje nie tylko warunki finansowe, możliwość rozwoju lub ścieżkę kariery. Duże znaczenie mają także warunki pracy, czyli efektowne biuro, dobre narzędzia lub elastyczny czas pracy. Problem polega jednak na tym, że wiedzą o tym wszyscy specjaliści prowadzący procesy rekrutacyjne. I wszyscy konkurują wykorzystując te same argumenty i pokazując te same korzyści.

Wzmocnienie oferty

Jak wzmocnić nawet najbardziej atrakcyjną ofertę? Oczywiście poprzez przyjazny proces rekrutacji. Merytoryczne i przebiegające w dobrej atmosferze spotkania, są dla kandydatów pozytywnymi doświadczeniami. Jeżeli zależy Ci na wzmocnieniu tego efektu – wykorzystaj marketing zapachowy. Odpowiednia aromatyzacja pomieszczeń biurowych i sal konferencyjnych spowoduje, że kandydaci najlepiej zapamiętają Twoją ofertę. Dzięki temu zwiększysz prawdopodobieństwo ich pozyskania.

Wykorzystanie aromamarketingu sprawi, że procesy rekrutacyjne będą krótsze i mniej kosztowne. Wzrośnie prawdopodobieństwo sukcesu i przy okazji komfort Twojej pracy.