Aroma marketing

Tak jak poprzednio wspominaliśmy, ładny zapach w toalecie publicznej zależy od odpowiedniej organizacji sprzątania i aromatyzacji. Czas więc przybliżyć szczegóły!

Toalety – system sprzątania i aromatyzacji

Mówiąc najogólniej, system sprzątania powinien składać się z trzech elementów. Pierwszy z nich to sprzątanie dzienne, podczas którego usuwa się bieżące zabrudzenia i uzupełnia braki w środkach higienicznych. Drugi – sprzątanie zasadnicze – wykonuje się raz dziennie, zazwyczaj po zamknięciu toalety. Natomiast sprzątanie gruntowne (o którym często się zapomina) przeprowadza się okresowo (raz w tygodniu, kilka razy w miesiącu) i obejmuje ono czyszczenie powierzchni, które na co dzień nie są myte. Prócz tego podstawą jest chemia profesjonalna, często zmieniane ściereczki i mopy oraz środki do dezynfekcji.

Aromadyfuzory zamiast zwykłych odświeżaczy

Nad zapachem w toalecie zapanuje się najskuteczniej, gdy założy się system aromatyzacji pomieszczeń wykorzystujący do rozpylania zapachów technologię zimnej fuzji. Zapachowa mikromgiełka szybko rozchodzi się po łazience, z łatwością łączy się z cząsteczkami powietrza i bardzo długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Aromadyfuzor regularnie rozpyla aromat i można go dowolnie zaprogramować tak, by dostosować częstotliwość uruchamiania do specyfiki pomieszczenia. Można zamontować go na ścianie, w bezpiecznym i niedostępnym dla użytkowników łazienki miejscu. Jest to więc bardzo funkcjonalne i wygodne rozwiązanie które w wyraźny sposób poprawia jakość powietrza w łazience, a tym samym poprawia komfort korzystania z pomieszczenia. dodatkowo specjaliści od aromamarketingu pomagają dobrać nuty zapachowe, które będą odpowiednie do toalet, lub stworzą aromat na indywidualne życzenie.