Jakie kompozycje zapachowe wybrać do biura? Praktyczny poradnik

Grudzień 4, 2017 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Przedsiębiorcy coraz większą uwagę przywiązują do tego, jak wygląda ich biuro oraz do tego, że potencjalni pracownicy oraz klienci zwracają uwagę na wystrój wnętrza. Dobrze dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że nasze miejsce pracy będzie dużo bardziej atrakcyjne. Jak więc zapach wybrać? Choć aromatyzatory wykorzystywane są przeważnie w sklepach, lokalach usługowych lub punktach gastronomicznych to doskonale […]

Więcej...

Czy marketing zapachowy ma realny wpływ na decyzje zakupowe?

Grudzień 1, 2017 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapach potrafi zachęcać do zakupu skuteczniej niż opakowanie czy najbardziej skuteczna reklama telewizyjna. Wynika to przede wszystkim z faktu, że ludzki mózg rejestruje zapach dużo szybciej i sprawniej niż na przykład wrażenia pochodzące z dotyku. Jak skutecznie i dyskretnie zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z usług restauracji, kwiaciarni, piekarni czy salonu SPA? To pytanie zajadą […]

Więcej...

Używaj aroma marketingu podczas budowania wizerunku swojej marki, a zyskasz wiernych klientów

Listopad 22, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Wykorzystanie zapachów w marketingu jest coraz bardziej powszechne. Aromatyzatory zamieniające skroplone substancje zapachowe w niewidzialną, ale przyjemną mgiełkę stosowane są w sklepach, restauracjach, cukierniach czy salonach SPA. Wszystko po to, aby budować pozytywny wizerunek firmy. Uwielbiamy przyjemne zapachy. To właśnie dzięki nim mamy lepsze samopoczucie, jesteśmy zrelaksowani, rozprężeni i weselsi. Zapachy nieustannie towarzyszą nam każdego […]

Więcej...

Co to jest marketing zapachowy?

Listopad 21, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zmysł węchu pozwala nam lepiej poznawać świat. Zapachy, które nas otaczają bardzo silnie wpływają na nasze samopoczucie oraz w zależności od naszego stanu mogą determinować działania. Okazuje się, że odpowiednia kompozycja zapachów może zachęcać potencjalnych klientów do zakupu towarów lub skorzystania z usług. Węch to jeden ze zmysłów, dzięki któremu możemy lepiej rozumieć otaczającą nas […]

Więcej...

Aromatyzacja pomieszczeń to szansa na niepowtarzalny nastrój i większą sprzedaż

Listopad 17, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Piękny zapach świeżego pieczywa po wejściu do piekarni, zapach parzonej kawy w ulubionej kawiarni czy zapach kochanego przez nas ciasta – to wszystko może sprawić, że chętniej kupujemy to, czego zapach poczujemy. Aromatyzacja pomieszczeń zdecydowanie może poprawić wizerunek firmy w oczach jej klientów. Zapach dużo szybciej dociera do naszego mózgu niż bodźce odczuwane przez wzrok, […]

Więcej...

Zapach pomoże w zwiększaniu zadowolenia pracowników

Październik 4, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Badania pokazują, że stres związany z wykonywana pracą jest jednym z najważniejszych powodów niepożądanej rotacji pracowników. W jednej z poprzednich notek pisaliśmy o pozytywnym wpływie marketingu na procesy rekrutacyjne. W tej postaramy się dowieść, że ładny zapach w biurze może spowodować większe zadowolenie pracowników i zmniejszyć ich skłonność do zmiany pracy. Zapach pozwala na zmniejszenie […]

Więcej...

Marketing zapachowy zmniejsza koszty rekrutacji

Październik 4, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Dla wielu firm znalezienie odpowiednich kandydatów stało się dużym problemem. Duże zapotrzebowanie na pracowników spowodowało wzrost konkurencji pomiędzy pracodawcami. W efekcie praca rekrutrów jest trudniejsza niż kiedykolwiek. Czy marketing zapachowy może im pomóc? Walka na korzyści Jeżeli jesteś profesjonalnym rekruterem na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę, co przekonuje kandydatów do przyjęcia oferty pracy. Dlatego obecnie […]

Więcej...

Dlaczego zapach sprzedaje?

Październik 4, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Wiele osób słyszało już o niepospolitych „umiejętnościach sprzedażowych” zapachu. Co sprawia, że zapach tak dobrze sprzedaje? Otóż spośród wszystkich zmysłów, zmysł węchu jest najbardziej powiązany z układem limbicznym. Brzmi skomplikowanie? Zatem spieszymy z wyjaśnieniami. Układ limbiczny jest odpowiedzialny między innymi za emocje oraz procesy zapamiętywania i podejmowania decyzji. Przekładając to na język biznesowy można stwierdzić, […]

Więcej...

Mamy nową stronę www

Wrzesień 6, 2017 Aromamarketing by admin No comments
Aroma marketing

Z radością informujemy, że właśnie ruszyła nasza nowa strona www, poprzez którą będą Państwo mogli lepiej poznać naszą ofertę, dowiedzieć się jakie kompozycje zapachowe oraz aromadyfuzory posiadamy w sprzedaży, a także skontaktować się z AromaEmka za pomocą formularza.

Więcej...