Czym jest logo zapachowe marki?

Grudzień 21, 2018 Aromamarketing by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Marketing zapachowy to narzędzie oddziałujące na zmysł węchu człowieka. Celem takiego działania jest dotarcie do podświadomości klienta lub kontrahenta, poprzez aktywowanie do pracy prawej półkuli mózgu, odpowiedzialnej za zmysły i emocje. Praktyki te są coraz szerzej stosowane, ponieważ przynoszą efekty w postaci budowania pozytywnego wizerunku marki, przywiązania do niej i roztaczania korzystnej biznesowo atmosfery. Przekłada […]

Więcej...

Aromamarketing a wizerunek marki

Grudzień 3, 2018 Aromamarketing by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Duża konkurencja na rynku sprawia, że firmy poszukują nowych sposobów na sprzedaż swoich towarów i usług. Jednym ze środków prowadzących do tego celu jest marketing zapachowy będący częścią marketingu sensorycznego polegającego na oddziaływaniu na zmysły konsumentów. Dlatego warto dowiedzieć się, w jaki sposób za pomocą zapachu można kształtować wizerunek firmy. Znaczenie zapachów Zarówno przyjemne, jak […]

Więcej...

Jakie właściwości mają zapachy cytrusowe?

Listopad 8, 2018 Aromamarketing by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Aromamarketing staje się coraz popularniejszą formą promocji miejsca. Zapach podobnie jak kolor tworzy w mózgu skojarzenia, które doskonale zapamiętujemy. Bardzo często biura czy sklepy walczące o uwagę klienta stosują tę formę marketingu, by znacząco wyróżnić swoją firmę. Obecnie stosuje się zapachy wodne, kwiatowe, owocowe, orientalne, cytrusowe i specjalnie tworzone pod konkretne wymagania odbiorcy. Głównym zadaniem rozpylania […]

Więcej...

Zapach – jak na nas działa?

Październik 27, 2018 Aromamarketing by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Dziś wiele mówi się o tzw. marketingu zapachowym. Jednak mało osób wie, czym w gruncie rzeczy taki marketing jest. To nic innego, jak budzenie w ludziach pozytywnych skojarzeń poprzez zapach. Choć wciąż popularnym sposobem na przyciągnięcie klienta jest działanie na jego wzrok, poprzez ekspozycję towaru w witrynie sklepowej, coraz częściej spotykamy się też z działaniem […]

Więcej...

Otwierasz kawiarnię? Przyciągnij gości zapachem świeżej kawy!

Wrzesień 5, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Działania marketingowe i skuteczna reklama są równie ważne jak stworzenie produktu czy usługi na najwyższym poziomie. Dlatego odpowiednie zabiegi marketingowe pomogą odnieść sukces oraz przyciągnąć klientów. Skupienie się na dobrej reklamie jest zatem bardzo ważne i nie można tego pominąć podczas prowadzenia biznesu. Jednym ze świetnych sposobów na zainteresowanie klientów i zwiększenie sprzedaży jest aromamarketing. […]

Więcej...

Zapachy do hoteli, czyli jak uprzyjemnić gościom pobyt

Sierpień 22, 2018 Aromamarketing, Zapachy do hoteli by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Zapachy towarzyszą nam na każdym kroku i mają bardzo duży wpływ na nasze samopoczucie oraz podejmowane decyzje. Wchodząc do pomieszczenia, które przyjemnie pachnie, mamy ochotę w nim zostać, wprawia nas w dobry nastrój. Jednakże, gdy przebywamy w miejscu, w którym zapach nam nie odpowiada, od razu nastawiamy się negatywnie i chcemy jak najszybciej stamtąd uciec. […]

Więcej...

Ładny zapach w centrum handlowym? To nie przypadek!

Sierpień 16, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Aby zachęcić klienta do korzystania z danego centrum handlowego czy sklepu, wykorzystywane są coraz to nowsze marketingowe sztuczki. Obecnie już nie wystarczy dobra reklama, ciekawa witryna sklepowa czy sprzyjająca zakupom muzyka. Podczas gdy wszyscy wokoło używają tych samych tradycyjnych narzędzi marketingowych, aby przyciągnąć klienta do naszego sklepu, należy iść o krok dalej. A jaki to […]

Więcej...

Budowanie wizerunku marki – zapach też jest ważny!

Sierpień 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Chyba nie ma osoby, która chociaż raz nie dokonała zakupu pod wpływem chwili, impulsu, emocji. Dobry nastrój, wizyta w ulubionym sklepie, promocja dla stałych klientów – powodów może być niezliczona ilość. Jednak najczęściej na naszą decyzję miało wpływ coś, czego nie widać – zapach. Zapach – nowy element składowy marki Do tej pory dla większości […]

Więcej...

Jak polepszyć jakość powietrza w firmie?

Lipiec 17, 2018 Aromamarketing, Zapachy do biur by Piotr Szklarski No comments
Aroma marketing

Czy wiesz, że zapach ma wpływ na wyniki osiągane przez Twoją firmę? Zapach powietrza oddziałuje na decyzje klientów, a także na jakość pracy wykonywanej przez pracowników. Jak polepszyć jakość powietrza w firmie? Czym jest aromamarketing? Aromamarketing Marketing sensoryczny, zwany często także marketingiem pięciu zmysłów zwraca uwagę na oddziaływanie zapachu, obrazu, dźwięku, smaku i tekstury na zmysły […]

Więcej...