W obiektach handlowych odświeżacz powietrza to za mało – czas na aromamarketing!

Grudzień 22, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zwykłe odświeżacze do powietrza mają za zadanie przede wszystkim usuwanie nieprzyjemnych zapachów. Cząsteczki zapachowe w nich zawarte maskują cząsteczki fetoru i pozwalają szybko się go pozbyć. Odświeżacze stanowią raczej produkt, który zapewnić ma higieniczność pomieszczeń oraz dopełnić ich czystość. Bardzo często sięga się po nie w awaryjnych sytuacjach, a także, aby utrzymać przyjemny zapach w […]

Więcej...

Jaka jest rola zapachu?

Grudzień 18, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Stosunkowo niedawno zwrócono uwagę na to, jak ogromną rolę w życiu człowieka ma zmysł powonienia. Prócz powszechnie znanych funkcji takich jak wspieranie wrażeń smakowych, odbieranie wrażeń estetycznych, rozpoznawanie niebezpieczeństw i innych informacji czy skierowanie zainteresowania na płeć przeciwną, węch spełnia jeszcze wiele nieoczekiwanych zadań. Wpływ zapachu na zachowanie Informacje niesione przez zapachy w sposób podświadomy […]

Więcej...

Brzydki zapach w biurze?

Grudzień 15, 2017 Aromamarketing, Zapachy do biur by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Biuro firmy to miejsce, w którym powinny panować idealne i komfortowe warunki do pracy. Aby nasi pracownicy dobrze się w nim czuli i chętnie przychodzili do pracy, przede wszystkim dbamy o ergonomiczne rozwiązania, wyjątkowy wystrój, ciekawe gadżety, a także czystość. Niestety zapominamy o jednej z najważniejszych kwestii – o zapachu, który bardzo mocno wpływa na […]

Więcej...

Klient na wyrobienie sobie opinii potrzebuje kilku chwil. Warto uprzyjemnić mu je miłym zapachem!

Grudzień 7, 2017 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Właśnie rozpoczął się okres przedświąteczny. Sprzedawcy prześcigają się więc w pomysłach, jak skutecznie zareklamować własne produkty oraz usługi. Jednym ze skutecznych rozwiązań, które mogą wpłynąć na podjęcie przez klienta decyzji zakupowej jest oczywiście aromamarketing. Zapach jest tym elementem, który szybko i skutecznie potrafi wpłynąć na to, że sięgamy po dany towar. Statystyczny klient w okresie […]

Więcej...

Jakie kompozycje zapachowe wybrać do biura? Praktyczny poradnik

Grudzień 4, 2017 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Przedsiębiorcy coraz większą uwagę przywiązują do tego, jak wygląda ich biuro oraz do tego, że potencjalni pracownicy oraz klienci zwracają uwagę na wystrój wnętrza. Dobrze dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że nasze miejsce pracy będzie dużo bardziej atrakcyjne. Jak więc zapach wybrać? Choć aromatyzatory wykorzystywane są przeważnie w sklepach, lokalach usługowych lub punktach gastronomicznych to doskonale […]

Więcej...

Czy marketing zapachowy ma realny wpływ na decyzje zakupowe?

Grudzień 1, 2017 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapach potrafi zachęcać do zakupu skuteczniej niż opakowanie czy najbardziej skuteczna reklama telewizyjna. Wynika to przede wszystkim z faktu, że ludzki mózg rejestruje zapach dużo szybciej i sprawniej niż na przykład wrażenia pochodzące z dotyku. Jak skutecznie i dyskretnie zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z usług restauracji, kwiaciarni, piekarni czy salonu SPA? To pytanie zajadą […]

Więcej...

Używaj aroma marketingu podczas budowania wizerunku swojej marki, a zyskasz wiernych klientów

Listopad 22, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Wykorzystanie zapachów w marketingu jest coraz bardziej powszechne. Aromatyzatory zamieniające skroplone substancje zapachowe w niewidzialną, ale przyjemną mgiełkę stosowane są w sklepach, restauracjach, cukierniach czy salonach SPA. Wszystko po to, aby budować pozytywny wizerunek firmy. Uwielbiamy przyjemne zapachy. To właśnie dzięki nim mamy lepsze samopoczucie, jesteśmy zrelaksowani, rozprężeni i weselsi. Zapachy nieustannie towarzyszą nam każdego […]

Więcej...

Co to jest marketing zapachowy?

Listopad 21, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zmysł węchu pozwala nam lepiej poznawać świat. Zapachy, które nas otaczają bardzo silnie wpływają na nasze samopoczucie oraz w zależności od naszego stanu mogą determinować działania. Okazuje się, że odpowiednia kompozycja zapachów może zachęcać potencjalnych klientów do zakupu towarów lub skorzystania z usług. Węch to jeden ze zmysłów, dzięki któremu możemy lepiej rozumieć otaczającą nas […]

Więcej...

Aromatyzacja pomieszczeń to szansa na niepowtarzalny nastrój i większą sprzedaż

Listopad 17, 2017 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Piękny zapach świeżego pieczywa po wejściu do piekarni, zapach parzonej kawy w ulubionej kawiarni czy zapach kochanego przez nas ciasta – to wszystko może sprawić, że chętniej kupujemy to, czego zapach poczujemy. Aromatyzacja pomieszczeń zdecydowanie może poprawić wizerunek firmy w oczach jej klientów. Zapach dużo szybciej dociera do naszego mózgu niż bodźce odczuwane przez wzrok, […]

Więcej...