Marketing zapachowy - wymierne korzyści

Zobacz co zyskasz dzięki aromatyzacji pomieszczeń

Aromamarketing to coś więcej niż tylko rozprzestrzenianie przyjemnych woni. Oddziaływanie na klientów za pomocą zapachów jest przynoszącym zyski instrumentem marketingowym o bardzo szerokich możliwościach zastosowania i dającym wiele korzyści.

W zależności od rodzaju, zapachy przywołują wspomnienia, stymulują, wspomagają koncentrację, uspokajają, potrafią wzbudzić wiele pozytywnych emocji. Co więcej, bazując na wiedzy z dziedziny aromaterapii i antyseptycznych właściwościach olejków eterycznych, można dodatkowo zredukować stres.

Aroma marketing

Wyróżnienie

Poprzez zbudowanie pozytywnego skojarzenia z marką dzięki unikatowemu zapachowi, będącemu częścią Twojego wizerunku a wręcz logo.
Aroma marketing

Prestiż

Badania potwierdzają, że zarówno produkty, jak i usługi świadczone
w aromatyzowanej przestrzeni są oceniane jako droższe i lepszej jakości - pozwól klientom postrzegać swój biznes jako prestiżowy.
Aroma marketing

Lojalność klientów

Wyraźnie większa lojalność i powracanie klientów (nawet do 20%!) dzięki oddziaływaniu na emocje klientów i przywoływanie przyjemnych skojarzeń z danym miejscem.
Aroma marketing

Poprawa atmosfery

Poprzez neutralizację nieprzyjemnych zapachów (każda kompozycja zawiera w sobie silny neutralizator) oraz wywołanie uczucia świeżości, miłej atmosfery i ciekawego aromatu.
Aroma marketing

Redukcja stresu

Zapach, który unosi się w pomieszczeniu, gdzie aktualnie przebywamy, może oddziaływać relaksująco i kojąca na nasz poziom stresu - redukując go dzięki elementom aromaterapii.
Aroma marketing

Zwiększenie sprzedaży

Lojalni klienci spędzający więcej czasu w miłej dla nich atmosferze to realne przełożenie na zyski ze zwiększonej sprzedaży. Aromamarketing to skuteczne narzędzie w piramidzie budowania korzyści.