Jak polepszyć jakość powietrza w firmie?

Lipiec 17, 2018 Aromamarketing, Zapachy do biur by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Czy wiesz, że zapach ma wpływ na wyniki osiągane przez Twoją firmę? Zapach powietrza oddziałuje na decyzje klientów, a także na jakość pracy wykonywanej przez pracowników. Jak polepszyć jakość powietrza w firmie? Czym jest aromamarketing? Aromamarketing Marketing sensoryczny, zwany często także marketingiem pięciu zmysłów zwraca uwagę na oddziaływanie zapachu, obrazu, dźwięku, smaku i tekstury na zmysły […]

Więcej...

Czym są olejki eteryczne?

Lipiec 3, 2018 Aromamarketing, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Olejki eteryczne to ciekłe lub lotne substancje zapachowe, które uzyskuje się poprzez destylację z parą wodną z odpowiedniego surowca roślinnego. Pozyskuje się je na dużą skalę ze świeżych oraz suszonych roślin. Jeśli chodzi o skład chemiczny, zawierają one takie związki jak: alkohole, aldehydy, estry, związki organiczne i wiele, wiele innych. Jak widać, są to całkowicie […]

Więcej...

W jakim miejscu sprawdzą się zapachy orientalne?

Czerwiec 22, 2018 Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapachy orientalne w miejscach publicznych Miejsca publiczne nastawione są na to, by przyciągać klientów, dlatego z założenia muszą być atrakcyjne. Wiele z nich stawia na klimatyczność lub konkretny motyw przewodni, dlatego doskonale mogą pasować do nich zapachy orientalne. Są to przede wszystkim podobne klimatycznie miejsca takie jak restauracje, ośrodki masażu, szkoły jogi, ośrodki Spa, a […]

Więcej...

Dlaczego zapach pomaga podjąć decyzję zakupową?

Czerwiec 12, 2018 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Dokonywanie zakupów od strony marketingowej to cały proces, na który składa się szereg czynników i zdarzeń. Jednym z elementów, który jest częścią tego procesu jest zapach, stąd też można w centrach handlowych, supermarketach czy dyskontach poczuć woń niezwykłych zapachów, w zależności od działu towarowego. Niektóre produkty pachną naturalnie, tak jak warzywa, owoce czy zioła i […]

Więcej...

Tradycyjne odświeżacze powietrza to przeszłość, czas na marketing zapachowy

Maj 28, 2018 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do salonów samochodowych by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Standardowy odświeżacz powietrza to obecnie zbyt mało, by wprowadzić do pomieszczeń odpowiedni zapach. W punktach sprzedaży warto jest zastosować marketing zapachowy. Na czym on polega i dlaczego warto skorzystać z tej możliwości? Zapach wpływa na postrzeganie Przez pewien czas zapach nie był postrzegany jako coś, co może wpłynąć na sprzedaż. Specjaliści od marketingu skupiali się […]

Więcej...

Co wspólnego ma odświeżanie powietrza i biznes?

Maj 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do biur, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Każdy z nas chciałby łączyć sferę zawodową nie tylko z tym, co będzie wyjątkowo dochodowe, ale również – przyjemne. Coraz nowsze sposoby prowadzenia biznesu pomagają nam nie tylko na rozwój finansowy ale również na indywidualne osiągnięcie określonych celów. Coraz modniejszym rodzajem marketingu, który pozwala nie tylko na zarobienie satysfakcjonującej ilości pieniędzy ale również – na […]

Więcej...

W jaki sposób aromamarketing kształtuje wizerunek marki ?

Kwiecień 27, 2018 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

W jaki sposób aromamarketing kształtuje wizerunek marki? To bardzo ciekawe pytanie. W obecnie wysoko rozwiniętym marketingu — aromamarketing zajmuje bardzo ważną pozycje. Pozwala nawiązać pozytywne relacje oraz wytwarza przyjemną atmosferę podczas wizyty w danym miejscu. Dlaczego tak się dzieje? Co sprawia, że marketing zapachowy jest tak skuteczny? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w dalszej […]

Więcej...

Aromamarketing kluczowym elementem promocji w branży kosmetycznej

Kwiecień 17, 2018 Aromamarketing, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aromamarketing to ważny element budowania marki i efektów sprzedaży. W dzisiejszym handlu, gdzie istotne są tak drobne szczegóły jak kolejność ułożenia produktów czy czcionka opisująca asortyment, zapach jest niezwykle ważnym czynnikiem. Oprócz walorów estetycznych wpływa on na podświadomość i zachowanie klientów. Zachęcenie klienta do kupna produktów oraz prestiż to dwa najważniejsze cele każdego sprzedawcy. Czym […]

Więcej...

Znak zapachowy marki i inne sposoby na przyciągnięcie klienta

Marzec 23, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do hoteli, Zapachy do salonów samochodowych, Zapachy do sklepów, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Konkurując o klientów, firmy starają się wychodzić przed szereg i proponować coś nowego, lepszego niż mają inni, a przede wszystkim zachęcającego do wejścia do biura czy sklepu. Każde przedsiębiorstwo używa zachęt poruszających zmysły. Jakich? Większość ludzi to wzrokowcy, a więc jeśli zobaczą coś ciekawego, to zaczną przyglądać się witrynie. Ale okazuje się, że wzrok to […]

Więcej...