Zapachy do hoteli, czyli jak uprzyjemnić gościom pobyt

Sierpień 22, 2018 Aromamarketing, Zapachy do hoteli by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapachy towarzyszą nam na każdym kroku i mają bardzo duży wpływ na nasze samopoczucie oraz podejmowane decyzje. Wchodząc do pomieszczenia, które przyjemnie pachnie, mamy ochotę w nim zostać, wprawia nas w dobry nastrój. Jednakże, gdy przebywamy w miejscu, w którym zapach nam nie odpowiada, od razu nastawiamy się negatywnie i chcemy jak najszybciej stamtąd uciec. […]

Więcej...

Ładny zapach w centrum handlowym? To nie przypadek!

Sierpień 16, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aby zachęcić klienta do korzystania z danego centrum handlowego czy sklepu, wykorzystywane są coraz to nowsze marketingowe sztuczki. Obecnie już nie wystarczy dobra reklama, ciekawa witryna sklepowa czy sprzyjająca zakupom muzyka. Podczas gdy wszyscy wokoło używają tych samych tradycyjnych narzędzi marketingowych, aby przyciągnąć klienta do naszego sklepu, należy iść o krok dalej. A jaki to […]

Więcej...

Budowanie wizerunku marki – zapach też jest ważny!

Sierpień 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Chyba nie ma osoby, która chociaż raz nie dokonała zakupu pod wpływem chwili, impulsu, emocji. Dobry nastrój, wizyta w ulubionym sklepie, promocja dla stałych klientów – powodów może być niezliczona ilość. Jednak najczęściej na naszą decyzję miało wpływ coś, czego nie widać – zapach. Zapach – nowy element składowy marki Do tej pory dla większości […]

Więcej...

Jaki zapach warto rozpylać w biurze?

Lipiec 29, 2018 Zapachy do biur by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapach jest równie ważny w tworzeniu atmosfery miejsca, jak wygląd. Odpowiednio dobrany wpływa zarówno na pracowników, podnosząc wydajność pracy, jak i na odwiedzających klientów i ich zdanie o firmie. Dlatego chcąc pozytywnie wyróżnić się wśród podobnych nam firm, warto pomyśleć o wprowadzeniu aromatyzacji pomieszczeń biurowych. Czym jest aromatyzacja pomieszczeń? Aromatyzacja pomieszczeń polega na wypełnieniu wnętrza […]

Więcej...

Jak polepszyć jakość powietrza w firmie?

Lipiec 17, 2018 Aromamarketing, Zapachy do biur by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Czy wiesz, że zapach ma wpływ na wyniki osiągane przez Twoją firmę? Zapach powietrza oddziałuje na decyzje klientów, a także na jakość pracy wykonywanej przez pracowników. Jak polepszyć jakość powietrza w firmie? Czym jest aromamarketing? Aromamarketing Marketing sensoryczny, zwany często także marketingiem pięciu zmysłów zwraca uwagę na oddziaływanie zapachu, obrazu, dźwięku, smaku i tekstury na zmysły […]

Więcej...

Czym są olejki eteryczne?

Lipiec 3, 2018 Aromamarketing, Zapachy do SPA by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Olejki eteryczne to ciekłe lub lotne substancje zapachowe, które uzyskuje się poprzez destylację z parą wodną z odpowiedniego surowca roślinnego. Pozyskuje się je na dużą skalę ze świeżych oraz suszonych roślin. Jeśli chodzi o skład chemiczny, zawierają one takie związki jak: alkohole, aldehydy, estry, związki organiczne i wiele, wiele innych. Jak widać, są to całkowicie […]

Więcej...

W jakim miejscu sprawdzą się zapachy orientalne?

Czerwiec 22, 2018 Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapachy orientalne w miejscach publicznych Miejsca publiczne nastawione są na to, by przyciągać klientów, dlatego z założenia muszą być atrakcyjne. Wiele z nich stawia na klimatyczność lub konkretny motyw przewodni, dlatego doskonale mogą pasować do nich zapachy orientalne. Są to przede wszystkim podobne klimatycznie miejsca takie jak restauracje, ośrodki masażu, szkoły jogi, ośrodki Spa, a […]

Więcej...

Dlaczego zapach pomaga podjąć decyzję zakupową?

Czerwiec 12, 2018 Aromamarketing, Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Dokonywanie zakupów od strony marketingowej to cały proces, na który składa się szereg czynników i zdarzeń. Jednym z elementów, który jest częścią tego procesu jest zapach, stąd też można w centrach handlowych, supermarketach czy dyskontach poczuć woń niezwykłych zapachów, w zależności od działu towarowego. Niektóre produkty pachną naturalnie, tak jak warzywa, owoce czy zioła i […]

Więcej...

Tradycyjne odświeżacze powietrza to przeszłość, czas na marketing zapachowy

Maj 28, 2018 Aromadyfuzory, Aromamarketing, Zapachy do salonów samochodowych by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Standardowy odświeżacz powietrza to obecnie zbyt mało, by wprowadzić do pomieszczeń odpowiedni zapach. W punktach sprzedaży warto jest zastosować marketing zapachowy. Na czym on polega i dlaczego warto skorzystać z tej możliwości? Zapach wpływa na postrzeganie Przez pewien czas zapach nie był postrzegany jako coś, co może wpłynąć na sprzedaż. Specjaliści od marketingu skupiali się […]

Więcej...