Zapach – jak na nas działa?

Październik 27, 2018 Aromamarketing by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Dziś wiele mówi się o tzw. marketingu zapachowym. Jednak mało osób wie, czym w gruncie rzeczy taki marketing jest. To nic innego, jak budzenie w ludziach pozytywnych skojarzeń poprzez zapach. Choć wciąż popularnym sposobem na przyciągnięcie klienta jest działanie na jego wzrok, poprzez ekspozycję towaru w witrynie sklepowej, coraz częściej spotykamy się też z działaniem […]

Więcej...

Jak poprzez zapach zwiększyć sprzedaż?

Październik 17, 2018 Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Niezależnie od formy kontaktu, pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne. W marketingu dobrze znana jest koncepcja audiomarketingu. Ma ona na celu zwiększenie zainteresowania potencjalnego klienta określoną ofertą poprzez włączenie muzyki w pomieszczeniu. Roztaczające się dźwięki wpływają pozytywnie na samopoczucie klienta, co może mieć odzwierciedlenie w jego decyzji co do zakupu produktu. Oczywiste jest, że nie każdy jest podatny na tego […]

Więcej...

Aromatyzacja pomieszczeń biurowych – dlaczego warto?

Październik 4, 2018 Zapachy do biur by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Kto powiedział, że marketing kończy się na uderzaniu w zmysł wzroku i słuchu. Dotyka on także naszego zmysłu dotyku, a nawet węchu. Właśnie na tym polega tak zwany aromamarketing czyli marketing zapachowy. Zapach sukcesu Na rynku jest coraz więcej firm, które profesjonalnie zajmują się marketingiem zapachowym, dobieraniem odpowiednich mieszanek do przestrzeni biurowej na podstawie preferencji […]

Więcej...

Aromatyzacja pomieszczeń handlowych, czyli sposób na zwiększenie sprzedaży

Wrzesień 26, 2018 Zapachy do galerii handlowych, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Marketing i dobra reklama to podstawa udanej sprzedaży oraz wypracowania dużych zysków. Dlatego warto skupić się na tym, żeby klienci chętnie i często kupowali dane towary. Oprócz typowych reklam i kampanii nie można pominąć innych, bardziej subtelnych metod, które pomogą w osiągnięciu wysokich zysków. Jednym z tego typu sposobów jest aromamarketing. Na czym on polega? […]

Więcej...

W jaki sposób działa aromadyfuzor?

Wrzesień 17, 2018 Aromadyfuzory by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aromadyfuzor – możliwość otoczenia się pięknym zapachem Aromadyfuzor to urządzenie, które zapewni wspaniałą aurę wybranego zapachu, który jest trwały i daje niesamowity klimat. Aromadyfuzor jest urządzeniem, które działa na zasadzie ultradźwięków. Tworzy wibracyjne fale, które zamieniają zapach w aromatyczną mgłę unoszącą się w przestrzeni. Do aromadyfuzora wystarczy tylko ulubiony zapach w postaci olejku zapachowego lub […]

Więcej...

Otwierasz kawiarnię? Przyciągnij gości zapachem świeżej kawy!

Wrzesień 5, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Działania marketingowe i skuteczna reklama są równie ważne jak stworzenie produktu czy usługi na najwyższym poziomie. Dlatego odpowiednie zabiegi marketingowe pomogą odnieść sukces oraz przyciągnąć klientów. Skupienie się na dobrej reklamie jest zatem bardzo ważne i nie można tego pominąć podczas prowadzenia biznesu. Jednym ze świetnych sposobów na zainteresowanie klientów i zwiększenie sprzedaży jest aromamarketing. […]

Więcej...

Zapachy do hoteli, czyli jak uprzyjemnić gościom pobyt

Sierpień 22, 2018 Aromamarketing, Zapachy do hoteli by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Zapachy towarzyszą nam na każdym kroku i mają bardzo duży wpływ na nasze samopoczucie oraz podejmowane decyzje. Wchodząc do pomieszczenia, które przyjemnie pachnie, mamy ochotę w nim zostać, wprawia nas w dobry nastrój. Jednakże, gdy przebywamy w miejscu, w którym zapach nam nie odpowiada, od razu nastawiamy się negatywnie i chcemy jak najszybciej stamtąd uciec. […]

Więcej...

Ładny zapach w centrum handlowym? To nie przypadek!

Sierpień 16, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Aby zachęcić klienta do korzystania z danego centrum handlowego czy sklepu, wykorzystywane są coraz to nowsze marketingowe sztuczki. Obecnie już nie wystarczy dobra reklama, ciekawa witryna sklepowa czy sprzyjająca zakupom muzyka. Podczas gdy wszyscy wokoło używają tych samych tradycyjnych narzędzi marketingowych, aby przyciągnąć klienta do naszego sklepu, należy iść o krok dalej. A jaki to […]

Więcej...

Budowanie wizerunku marki – zapach też jest ważny!

Sierpień 8, 2018 Aromamarketing, Zapachy do sklepów by aromaemka.pl No comments
Aroma marketing

Chyba nie ma osoby, która chociaż raz nie dokonała zakupu pod wpływem chwili, impulsu, emocji. Dobry nastrój, wizyta w ulubionym sklepie, promocja dla stałych klientów – powodów może być niezliczona ilość. Jednak najczęściej na naszą decyzję miało wpływ coś, czego nie widać – zapach. Zapach – nowy element składowy marki Do tej pory dla większości […]

Więcej...